onsdag 23. april 2014

23.04.14

En ny milepæl er nådd - øynene til valpene er begynt å åpne seg! Det er frk gul som har fått størst åpning, men flere av de andre kommer rett bak. Nå blir det ei periode der det å ta bilder blir mer utfordrende for i denne perioden skal ikke valpene ha skarpt lys. Det betyr at jeg ikke verken kan bruke blitz eller ha for mye lys på i rommet ellers. Å ta bilder med lang lukkertid av valper er ganske utfordrende....
Seks av valpene har doblet fødselsvekta si og de to siste mangler bare noen få gram.
Gjengen blir stadig flinkere til å gå, de er både blitt stødigere og har fått opp farten. Jeg har måttet sette inn en ekstra planke i åpningen på valpekassa slik at de skal holde seg på plass. Zelante virker veldig stolt av valpene, ho elsker å sitte eller ligge ved siden av meg og bare kikke på valpene.

I morgen skal jeg ha 24 timers hjemme eksamen i organisasjonspsykologi..... Vet ikke helt hva jeg skal si om det... Lurer på om jeg kan bruke valpene som eksempler i besvarelsen..... Håper alle leserne av bloggen krysser fingrene for meg i morgen - jeg trenger det sårt. Når jeg skulle lese faglitteratur havnet jeg av en eller annen grunn alltid over i en eller annen bok om valper, drektighet, hund...... Jaja - jeg kan angre i morgen! (Spesielt på at jeg nå sitter her og blogger i stedet for å være fornuftig...)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar