fredag 2. mai 2014

02.05.14

Det var nok ikke helt tilfeldig at valpene nesten bare hadde tisset på kladden i går, de har gjort det samme i dag også. De har noen uhell på wetbedden, men ikke på langt nær så mye som på kladden. Nå klarer ikke Z å rydde all bæsjen etter valpene lenger, det er ikke mye jeg må ta men litt. Ikke rart at ho ikke klarer det, så mye som de spiser...



Lille Mr Blå og Frk Rosa hadde seg ei ganske lang lekestund i dag, de koste seg skikkelig mens de andre lå hos Zelante og gosset seg med melk. De to turtelduene var nok ikke sultne for de oversåg Zelante fullstendig der ho lå rett ved siden av de.
Lille Frk Lilla har begynt å bite veldig på stokkene som er i valpekassa, ho har ikke fått noen tenner enda men det er nok rett før. Munnen hennes er full av små kuler av tenner som er på vei ut.

For første gang i dag, har jeg merket at de har våknet av lyd. Nå er det to ting som vekker de når de sover. Lukten av mamma og skarpe lyder. Men, at søskenene klatrer på de eller  å bli handtert - veiet og slike ting det er det ingen av de som våkner av.
Også glemte jeg nesten å fortelle om logringen, nå logrer de skikkelig glade når jeg kommer til de -  og det er så koselig at jeg kan ikke få sagt det...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar