mandag 26. mai 2014

26.05.14

Valpene har i dag feiret "oldemor" sin bursdag så de har hatt en ganske rolig og fin dag. Med masse kos og ellers ikke så veldig mange aktiviteter. Først på dagen så var det overskyet og litt kjølig så da kunne de bare være ute i korte stunder hver gang. Nå på ettermiddagen er det blitt finere og varmere og de har kunne få være lenger både i hagen og på verandaen.
Det er så herlig når alle valpene kommer stormende i mot meg når jeg roper "småtroll" og måten de hopper opp på to bein på slik at jeg skal løfte opp akkurat DEN valpen først. For ikke å snakke om halen som logrer mot ryggen min når jeg bærer på de.... Jeg bare elsker det!
For første gang så klarte de å bryte seg ut av bingen, så nå spørs det om de finner seg i å sove i den på stua lenger eller om de vil ha friheten til å sove der det passer de. Det blir spennende å se! Belønningen de fikk for å komme seg ut av bingen var å få løpe og kose seg på verandaen. Når har de kost seg lenge der ute og snart er det tid for å spise kveldsmat før de skal legge seg for natta.
Det har ikke blitt så mange bilder i dag fordi noen hadde glemt å lade batteriet på kameraet... Men, det var godt at det skjedde i dag for i morgen skal valpene få en skikkelig spennende dag. Jeg gleder meg skikkelig! Kan røpe at vi skal ut på ny biltur... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar